skristen

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emmy - 4 mars 2012 18:52

Kristen Stewart är Elles omslagstjej i juni 2010!

Inuti tidningen pratar hon om hur det är att vara Kristen Stewart och om sin attityd:


  • Om sitt liv: ”Det är galet! Så fort någon får reda på var man är måste man sticka. Folk är galna. Och fotograferna, de är livsfarliga. De är elaka. De är som stora knuttar. Jag vill inte köra omkring själv längre. Det är helt jävla livsfarligt… Jag kan inte vara själv längre och jag gillar att vara för mig själv.”
  • Om sin attityd på röda mattan: ”Jag tycker det är komiskt att när jag går upp och tar emot ett pris tycker alla att jag är nervös, obekväm och osäker – och det är jag – men det är negativa ord för dem.”
  • Om att bli fotograferad hela tiden: ”Folk säger att jag är sur hela tiden. Jag är inte sur, det är bara att när folk skriker åt mig…. måste jag bokstavligen kämpa emot gråten. Det är en fysisk reaktion på energin som kastas mot dig.”
  • Om sitt privatliv: ”Jag skulle aldrig förminska mina förhållanden genom att tala om dem. Fok säger, ‘Berätta bara vem du dejtar och sen kommer de sluta vara så intresserade’. Men det kommer de inte. De kommer bara fortsätta.”

( jag förstår henne, det är nog inte så kul att kämpa emot gråten nästan jämt! )

 


översatt: http://skristen.bloggplatsen.se/

Av Emmy - 4 mars 2012 11:09


tyvärr blev det inga bilder på ROB...

Presentation


HEJ skristen är en av sveriges bloggar om den underbara skådisen Kristen Stewart!
just nu aktiv med filmerna breaking dawn part 1, on the road,
snow white and the huntsman,an amerikan girl och såklart breaking dawn part 2!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skristen


Ovido - Quiz & Flashcards